behzad

اشتراک گذاری مطالب تحصیلی

behzad

اشتراک گذاری مطالب تحصیلی

اطلاعاتی در خصوص زمان اعلام و نحوه مشاهده نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98


محتوای آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم سنجش " هوش " ، " استعداد " و " خلاقیت " است که ابزار آن توسط متخصصان مربوط طراحی می شود . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو پذیرش دانش آموزان برای ورود به پایه هفتم مدارس تیزهوشان ، صرفا براساس نتیجه سنجش استعداد و هوش تیزهوشان داوطلبان خواهد بود . اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98​ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون سنجش استعداد و هوش تیزهوشان​ اعلام می شود . در حال حاضر اطلاع دقیقی درخصوص زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم ابتدایی 97 - 98​ در دسترس نمی باشد ولی با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 احتمالا نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98​ تا نیمه اول شهریور اعلام می شود . بعد از اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم برای اطلاع از نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98​ با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98​ و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور همگام می توانید صفحه شخصی خود را مشاهده کنید و بر روی قسمت اعلام نتایج کلیک کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید . برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :



www.tahsilico.com/web/articles/view/456/اعلام-نتایج-آزمون-سنجش-هوش-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-97---98.html


شرایط عمومی و اختصاصی جهت ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98


علاقه مندان به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 می بایست علاوه بر مدارک ثبت نام دکتری علوم پزشکی ، دارای شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 باشند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو سازمان سنجش و آموزش پزشکی هر ساله در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 را ذکر می کند ، که اطلاع از آن به کلیه متقاضیان این آزمون توصیه می شود . داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 هستند که دارای کلیه شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 که شامل : 1. برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر 2. واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور 3. افرادی که شاغل به تحصیل نیستند باید مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای مرتبط با رشته ثبت نامی داشته باشند . همچنین آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل نشده اند ، باید گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 31 شهریور 97 را ارائه نمایند و در صورتی که داوطلب نتواند تا تاریخ گفته شده فارغ التحصیل شود و قبول نهایی اعلام شود ، از آزمون سال 98 محروم می شود . و ... باشند . برای اطلاع از جزیئات شرایط ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :


www.tahsilico.com/web/articles/view/455/شرایط-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98


ثبت نام دکتری وزارت بهداشت با ارسال مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 و دریافت کد رهگیری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پزشکی انجام می شود . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو متقاضیان باید مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را از طریق این سایت و در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به صورت فایل اسکن شده روی سایت بارگذاری کنند . توجه کنید که برای افرادی که در هنگام ثبت نام مدارک لازم ثبت نام دکتری غلوم پزشکی 98 را ارسال نمی کنند و یا ناقص ارسال می کنند ، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت صادر نخواهد شد . مدارک ثبت نام شامل عکس 4 * 3 ، اصل کارت ملی ، اصل شناسنامه و ... می باشد . برای کسب اطلاعت بیشتر توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :


www.tahsilico.com/web/articles/view/454/مدارک-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

زمان و تاریخ ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98


متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری تخصصی یکی از رشته های وزارت بهداشت همچون داروسازی ، دندانپزشکی ، مواد دندانی و ... ، در سال تحصیلی 98 - 97 در یکی از دوره های روزانه ، شهریه پرداز ، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی می بایست در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 با مراجعه به سایت سنجش پزشکی اقدام به ثبت نام نمایند . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو چند سال است که آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در اواخر بهمن ماه از متقاضیان این آزمون ثبت نام به عمل می آورد . اگر امسال نیز همانند سال های گذشته باشد ، زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 در بهمن ماه 97 و زمان برگزاری آزمون در اردیبهشت 98 می باشد . در سال گذشته حدودا سه ماه بعد از تاریخ ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، مهلت یک روزه مجددی برای ثبت نام جاماندگان تعیین شده بود ، امسال نیز پیش بینی می شود که برای جاماندگان از ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97 ، مهلت مجددی اعلام شود . برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :



www..tahsilico.com/web/articles/view/453/زمان-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

توضیحاتی در خصوص ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98


بعد از ادغام کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد با کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه های سراسری ، همه داوطلبان این مقطع تحصیلی باید در یک آزمون که مستقلا توسط وزارت بهداشت برگزار می شود ثبت نام و شرکت کنند . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو چند سال است که ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در اواخر بهمن ماه انجام می شود . اگر امسال نیز همانند سال های گذشته باشد ، زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 در بهمن ماه 97 و زمان برگزاری آزمون در اردیبهشت 98 می باشد . ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97  به صورت اینترنتی و در سایت سنجش پزشکی امکان پذیر است . کلیه داوطلبان رشته های دکتری تخصصی وزارت بهداشت باید در تاریخ ذکر شده با داشتن مدارک ثبت نام فرم ثبت نام کنکور دکتری علوم پزشکی 97 را تکمیل کنند . هر داوطلب باید دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را مطالعه کند و نسبت به انتخاب گروه آزمایشی خود اقدام کند . از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون دکتری علوم پزشکی ، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای مرتبط است . در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، کلیه شرایط لازم برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند توسط مرکز سنجش و آموز پزشکی ذکر شده است . برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :


www.tahsilico.com/web/articles/view/449/ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت.html